Dla firmy Develey (wyłączny dystrybutor Tabasco w Polsce) agencja reklamowa Niceday przygotowała kreacje reklamujące akcję Tabasco Mad Night. Zaprojektowane przez nas logo kampanii oraz materiały reklamowe pojawiły się w wybranych klubach i restauracjach.
W chłodne jesienno-zimowe wieczory postanowiliśmy przypomnieć najpopularniejsze receptury drinków, których podstawą jest oryginalny sos Tabasco. Przy barowych stolikach królowały więc "Krwawa Mary" oraz "Wściekłe Psy", a klienci mieli okazję poznać jak należy je właściwie przygotowywać i serwować.
Dodatkowo w lokalach znalazły się zaprojektowane przez agencję reklamową Niceday rollupy, ulotki z przepisami, podstawki pod kieliszki oraz gadżety reklamowe dla fanów marki Tabasco: koszulki, czapeczki, parasolki, karty do gry.
W wybranych klubach i restauracjach pojawiły się zaprojektowane przez nas POSy, naklejki i rollupy. Zaprojektowane przez nas logo akcji pojawiło się także na gadżetach reklamowych takich jak: karty do gry, parasolki, koszulki i podstawki do kieliszków. W akcji uczestniczyły wybrane lokale w Warszawie oraz innych miastach.
Na zlecenie Kamar Group przygotowaliśmy stronę internetową dla projektu Comfort House. Są to najbardziej prestiżowe realizacje odpowiadające na wszelkie potrzeby wymagającego klienta. Agencja Niceday miała za zadanie zaprezentować wszystkie atuty projektu w przystępnej i ciekawe formie.
ArtModern to nowa inwestycja nawiązująca do modernistycznej architektury Łodzi. Mieszkania i lokale użytkowe zostaną zlokalizowane między ulicami Wólczańską, Wróblewskiego i Skrzywana. Agencja Reklamowa Niceday realizuje szereg działań promocyjnych dla nowego osiedla budowanego przez OPG Property Professionals.
Agencja Reklamowa Niceday opracowała dla Politechniki Łódzkiej branding programu edukacyjnego E-matura. Zadanie obejmowało kreację logotypu oraz kompleksową identyfikację wizualną projektu. To prestiżowe zadanie zaowocowało także rozszerzeniem kontynuacji projektu o materiały dydaktyczne zarówno dla uczniów jak i nauczycieli m.in: niezbędnik, multimedialne zestawy (podręcznik+CD), segregatory dydaktyczno/instruktażowe, materiały ewaluacji czy www. Dodatkowo Agencja Niceday była odpowiedzialna za realizację materiałów w formie podręczników czy promocyjnych broszur i ulotek.
Browar Sulimar powierzył nam kreację nowego katalogu dla potencjalnych partnerów biznesowych. Folder przygotowano w celu promocji firmy na targach spożywczych w Dubaju, które są jedną z najbardziej prestiżowych tego rodzaju imprez na świecie. Poza wersją angielską Agencja Reklamowa Niceday przygotowuje także foldery w wersji polskiej oraz docelowo konfigurator produktów online.
Wyższa Szkoła Kosmetyczna i Nauk o Zdrowiu jest coraz popularniejsza, również poza granicami Polski. Właśnie z myślą o studentach z zagranicy Agencja Niceday otrzymała zlecenie na projekt i druk następujących materiałów reklamowych: foldery w językach angielskim i rosyjskim, ścianka wystawiennicza, trybunka. Dzięki temu WZKiNZ była perfekcyjnie przygotowana do udziału w targach edukacyjnych na Białorusi.