W Łodzi w 2022 roku odbędą się Europejskie Igrzyska Uniwersyteckie. Rywalizować będzie ponad 5 tysięcy młodych sportowców z całej Europy. Wyboru organizatora zawodów dokonano w Madrycie podczas zgromadzenia ogólnego Europejskiej Federacji Sportu Studenckiego (EUSA).
Zaprojektowaliśmy logo igrzysk nawiązujące do logo naszego miasta oraz wszystkie materiały konkursowe. Nasza agencja zajęła się projektami, DTP oraz produkcją katalogów promocyjnych.
Na zlecenie Kamar Group przygotowaliśmy stronę internetową dla projektu Comfort House. Są to najbardziej prestiżowe realizacje odpowiadające na wszelkie potrzeby wymagającego klienta. Agencja Niceday miała za zadanie zaprezentować wszystkie atuty projektu w przystępnej i ciekawe formie.
ArtModern to nowa inwestycja nawiązująca do modernistycznej architektury Łodzi. Mieszkania i lokale użytkowe zostaną zlokalizowane między ulicami Wólczańską, Wróblewskiego i Skrzywana. Agencja Reklamowa Niceday realizuje szereg działań promocyjnych dla nowego osiedla budowanego przez OPG Property Professionals.
Agencja Reklamowa Niceday opracowała dla Politechniki Łódzkiej branding programu edukacyjnego E-matura. Zadanie obejmowało kreację logotypu oraz kompleksową identyfikację wizualną projektu. To prestiżowe zadanie zaowocowało także rozszerzeniem kontynuacji projektu o materiały dydaktyczne zarówno dla uczniów jak i nauczycieli m.in: niezbędnik, multimedialne zestawy (podręcznik+CD), segregatory dydaktyczno/instruktażowe, materiały ewaluacji czy www. Dodatkowo Agencja Niceday była odpowiedzialna za realizację materiałów w formie podręczników czy promocyjnych broszur i ulotek.
Browar Sulimar powierzył nam kreację nowego katalogu dla potencjalnych partnerów biznesowych. Folder przygotowano w celu promocji firmy na targach spożywczych w Dubaju, które są jedną z najbardziej prestiżowych tego rodzaju imprez na świecie. Poza wersją angielską Agencja Reklamowa Niceday przygotowuje także foldery w wersji polskiej oraz docelowo konfigurator produktów online.
Wyższa Szkoła Kosmetyczna i Nauk o Zdrowiu jest coraz popularniejsza, również poza granicami Polski. Właśnie z myślą o studentach z zagranicy Agencja Niceday otrzymała zlecenie na projekt i druk następujących materiałów reklamowych: foldery w językach angielskim i rosyjskim, ścianka wystawiennicza, trybunka. Dzięki temu WZKiNZ była perfekcyjnie przygotowana do udziału w targach edukacyjnych na Białorusi.