Wiodący producent dodatkowych paszowych powierzył agencji reklamowej Niceday misję rebrandingu. Zaprojektowaliśmy nowe logo i opracowaliśmy hasło wraz z pełną identyfikacją wizualną firmy. Uzupełnieniem nowego wizerunku są przygotowane również przez agencję Niceday: serwis www, stoisko targowe oraz projekt graficzny nowych opakowania produktów i materiałów reklamowych.
Podstawowym wyzwaniem w powierzonym zadaniu był fakt, że marka Dolfos istnieje już na rynku kilkanaście lat i cieszy się dużą rozpoznawalnością na rynku premiksów i mieszanek pasowych. Konieczność zmiany, zaprojektowanego w początkach działalności logo została wymuszona z jednej strony przez coraz silniejszą konkurencję zagraniczną obecną na polskim rynku, a z drugiej strony przez chęć samodzielnej ekspansji przez rozwój eksportu.
Nowe logo oraz hasło przewodnie są już widoczne w materiałach korporacyjnych firmy. W ciągu najbliższego roku nastąpi także stopniowa wymiana etykiet oraz wszystkich pozostałych opakowań oraz materiałów reklamowych.
Największą metamorfozę przeszła jednak strona internetowa. Agencja Reklamowa Niceday przygotowała ją od podstaw realizując dwa główne cele postawione przez klienta: łatwość nawigacji i atrakcyjną szatę graficznę. Nowa strona została także wyposażona w interaktywne mapki uławiające kontakt z przedstawicielami handlowymi oraz mechanizmy umożliwiające jej skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.
Na zlecenie Kamar Group przygotowaliśmy stronę internetową dla projektu Comfort House. Są to najbardziej prestiżowe realizacje odpowiadające na wszelkie potrzeby wymagającego klienta. Agencja Niceday miała za zadanie zaprezentować wszystkie atuty projektu w przystępnej i ciekawe formie.
ArtModern to nowa inwestycja nawiązująca do modernistycznej architektury Łodzi. Mieszkania i lokale użytkowe zostaną zlokalizowane między ulicami Wólczańską, Wróblewskiego i Skrzywana. Agencja Reklamowa Niceday realizuje szereg działań promocyjnych dla nowego osiedla budowanego przez OPG Property Professionals.
Agencja Reklamowa Niceday opracowała dla Politechniki Łódzkiej branding programu edukacyjnego E-matura. Zadanie obejmowało kreację logotypu oraz kompleksową identyfikację wizualną projektu. To prestiżowe zadanie zaowocowało także rozszerzeniem kontynuacji projektu o materiały dydaktyczne zarówno dla uczniów jak i nauczycieli m.in: niezbędnik, multimedialne zestawy (podręcznik+CD), segregatory dydaktyczno/instruktażowe, materiały ewaluacji czy www. Dodatkowo Agencja Niceday była odpowiedzialna za realizację materiałów w formie podręczników czy promocyjnych broszur i ulotek.
Browar Sulimar powierzył nam kreację nowego katalogu dla potencjalnych partnerów biznesowych. Folder przygotowano w celu promocji firmy na targach spożywczych w Dubaju, które są jedną z najbardziej prestiżowych tego rodzaju imprez na świecie. Poza wersją angielską Agencja Reklamowa Niceday przygotowuje także foldery w wersji polskiej oraz docelowo konfigurator produktów online.
Wyższa Szkoła Kosmetyczna i Nauk o Zdrowiu jest coraz popularniejsza, również poza granicami Polski. Właśnie z myślą o studentach z zagranicy Agencja Niceday otrzymała zlecenie na projekt i druk następujących materiałów reklamowych: foldery w językach angielskim i rosyjskim, ścianka wystawiennicza, trybunka. Dzięki temu WZKiNZ była perfekcyjnie przygotowana do udziału w targach edukacyjnych na Białorusi.