Agencja Reklamowa Niceday, projekt graficzny strony www DolfosWiodący producent dodatkowych paszowych powierzył agencji reklamowej Niceday misję rebrandingu. Zaprojektowaliśmy nowe logo i opracowaliśmy hasło wraz z pełną identyfikacją wizualną firmy. Uzupełnieniem nowego wizerunku są przygotowane również przez agencję Niceday: serwis www, stoisko targowe oraz projekt graficzny nowych opakowania produktów i materiałów reklamowych.

Podstawowym wyzwaniem w powierzonym zadaniu był fakt, że marka Dolfos istnieje już na rynku kilkanaście lat i cieszy się dużą rozpoznawalnością na rynku premiksów i mieszanek pasowych. Konieczność zmiany, zaprojektowanego w początkach działalności logo została wymuszona z jednej strony przez coraz silniejszą konkurencję zagraniczną obecną na polskim rynku, a z drugiej strony przez chęć samodzielnej ekspansji przez rozwój eksportu.

Nowe logo oraz hasło przewodnie są już widoczne w materiałach korporacyjnych firmy. W ciągu najbliższego roku nastąpi także stopniowa wymiana etykiet oraz wszystkich pozostałych opakowań oraz materiałów reklamowych.

Największą metamorfozę przeszła jednak strona internetowa. Agencja Reklamowa Niceday przygotowała ją od podstaw realizując dwa główne cele postawione przez klienta: łatwość nawigacji i atrakcyjną szatę graficznę. Nowa strona została także wyposażona w interaktywne mapki uławiające kontakt z przedstawicielami handlowymi oraz mechanizmy umożliwiające jej skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

 

   News