Na zlecenie Kamar Group przygotowaliśmy stronę internetową dla projektu Comfort House. Są to najbardziej prestiżowe realizacje odpowiadające na wszelkie potrzeby wymagającego klienta. Agencja Niceday miała za zadanie zaprezentować wszystkie atuty projektu w przystępnej i ciekawe formie.
ArtModern to nowa inwestycja nawiązująca do modernistycznej architektury Łodzi. Mieszkania i lokale użytkowe zostaną zlokalizowane między ulicami Wólczańską, Wróblewskiego i Skrzywana. Agencja Reklamowa Niceday realizuje szereg działań promocyjnych dla nowego osiedla budowanego przez OPG Property Professionals.
Agencja Reklamowa Niceday opracowała dla Politechniki Łódzkiej branding programu edukacyjnego E-matura. Zadanie obejmowało kreację logotypu oraz kompleksową identyfikację wizualną projektu. To prestiżowe zadanie zaowocowało także rozszerzeniem kontynuacji projektu o materiały dydaktyczne zarówno dla uczniów jak i nauczycieli m.in: niezbędnik, multimedialne zestawy (podręcznik+CD), segregatory dydaktyczno/instruktażowe, materiały ewaluacji czy www. Dodatkowo Agencja Niceday była odpowiedzialna za realizację materiałów w formie podręczników czy promocyjnych broszur i ulotek.
Browar Sulimar powierzył nam kreację nowego katalogu dla potencjalnych partnerów biznesowych. Folder przygotowano w celu promocji firmy na targach spożywczych w Dubaju, które są jedną z najbardziej prestiżowych tego rodzaju imprez na świecie. Poza wersją angielską Agencja Reklamowa Niceday przygotowuje także foldery w wersji polskiej oraz docelowo konfigurator produktów online.
Wyższa Szkoła Kosmetyczna i Nauk o Zdrowiu jest coraz popularniejsza, również poza granicami Polski. Właśnie z myślą o studentach z zagranicy Agencja Niceday otrzymała zlecenie na projekt i druk następujących materiałów reklamowych: foldery w językach angielskim i rosyjskim, ścianka wystawiennicza, trybunka. Dzięki temu WZKiNZ była perfekcyjnie przygotowana do udziału w targach edukacyjnych na Białorusi.